Harry Potter and the Deathly Hallows

I torsdags var jag ock kollade pa midnattspremiaren av den nya HP filmen. Den var jattebra och jag rekomenderar alla som gillar harry potter att ga och titta. Eftersom filmen inte borjade forrens vid midnatt och det var torsdag var jag lite trott i skolan i gar :( Pa vag till Harry Potter filmen rakade jag dock ga rakt in i en metall bjalke eller nagot likanande men resultatet ar att jag har ont i min nasa och ett vackert skrapsar :( jag kanner mig valdigt klantig for att det ar inte svart att se sig for nar man gar :(
Ha det bra
Karin

Swim team

I mandags var det forsta traningen med 'swim team', jag kanner att jag valdigt ur form :( men det blir forhoppingsvis battre snart. Vi kommer att vara 16 tjejer och kanske 5 killar i laget. Men nu ar jag helt slut :( I mandags var jag och min vardfamilj i Portland och tittade pa en konsert med trans siberian orkestra, de var jattebra. Pa vagen hem stannade vi och kopte take away glass pa burgerville. Imorgon ska jag ga pa HP premiaren vid midnatt :) men jag kommer att vara trott i skolan efter bade HP och swim team
Ha det bra 
Karin 


First meet with swim team

Today I went to the first meeting with the swim team, we never actually went in to the water but we wet throug some paper work and went throug the schedual for the period, it looks like I will swim alot during the next months cuz ther is a practis everyday except saturday and sunday. The rest of the team seems nice and so does the coach Im looking forward to when practice acually begins but im also abit nervous because everyone seems to be such great swimers and they defenetly have better personal records than I do. Hopefully i wont make a fool of my self but you never know
Ha det bra
Karin 

Hej igen...

Igar var jag pa en ny field trip med Fire and forestry igen, vi akte till tillamook http://www.tillamookforestcenter.org/ och fick lara oss mer om olika aldrar pa skog och hur de ar bra for olika typer av djur och manniskor. Det var inte jatteintressnat men vi passade pa att besoka tillamook ice cream and cheese factory och jag at en STOR glass. Inte bra for figuren men det var iaf gott :D Men precis som resten av resorna med den klassen var bussresan intressant och det roligaste.
I fredags var det dax for stayton highs arliga carrer fair. Det var inte kul och jag larde mig ingenting eftersom jag inte kommer att valja att ga med i varken the navy eller the army och aven om det inte var meningen sa blev hela dagen mer ett satt att locka elever att ga med i armen. Men de delade ut gratis saker sa jag ska val inte klaga...
Ha det bra
Karin

Jakt

Den har helgen var jag med Dave och Joe (min vardsysters man) i bergen och jagade radjur. Vi jagade inte sa mycket, det var mest camping men jag hade kul och jag fick kora en ATV ;) Jag fick ocksa prova att skuta en 22 pistol mot plast muggar, jag traffade 3 ggr :) Jag lyckades ocksa se ett radjur men Tyler (Daves son) hade inte nagon tag sa han kunde inte skuta den men jag ar ganska glad over det for jag tror inte att jag skulle gilla att se radjuret do. Sa jag hade en kul helg, nu ska jag titta pa alla trick or treatare som halsar pa.
Ha det bra
Karin


RSS 2.0