First meet with swim team

Today I went to the first meeting with the swim team, we never actually went in to the water but we wet throug some paper work and went throug the schedual for the period, it looks like I will swim alot during the next months cuz ther is a practis everyday except saturday and sunday. The rest of the team seems nice and so does the coach Im looking forward to when practice acually begins but im also abit nervous because everyone seems to be such great swimers and they defenetly have better personal records than I do. Hopefully i wont make a fool of my self but you never know
Ha det bra
Karin 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får väl satsa på att slå dina egna personliga rekord! Låter som om du hamnat i ett bra gäng. Många kramar och pussar!

2010-11-11 @ 21:58:11
Postat av: Anna

Vad roligt att du kommer börja simma! så att du vet förväntar jag mig att du använder den vackra simmössan du fick av oss:P ha ha och snacka om att du kommer ha mukler när du kommer hem efter så mycket träning!:P

2010-11-12 @ 15:18:55
Postat av: Karin

Anna: haha tror inte att jag kommer anvanda mig av den... och jag tror inte att jag kommer att fa sa mycket muskler :(

2010-11-13 @ 01:06:00
Postat av: Anna

Ha ha jo då det får du säkert:P hur som helst så är det ju i alla fall bra att röra på sig, vi har ju inte ens idrott i skolan längre så jag känner mig väldigt slö!

2010-11-13 @ 12:44:00
Postat av: Karin

Just det... ingen skolidrott nasta ar :) men du brukar val vara duktig och springa?

2010-11-13 @ 19:08:16
Postat av: Anna

Jaa jag brukar vara ganska duktig på somrarna men nu när det är snö och iskallt så blir det inte speciellt mycket motion, mest bara promenaderna på mornarna:P

2010-11-13 @ 19:15:55
Postat av: Morfar

Fantastiskt! Nu fick Du den dar pushen for att komma igang med simningen igen. Lycka till! Minns att "det viktigaste ar inte att vinna, utan att kampa val" och det brukar Du ju göra. Kara halsningar fran Oland!

2010-11-14 @ 08:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0