Jakt

Den har helgen var jag med Dave och Joe (min vardsysters man) i bergen och jagade radjur. Vi jagade inte sa mycket, det var mest camping men jag hade kul och jag fick kora en ATV ;) Jag fick ocksa prova att skuta en 22 pistol mot plast muggar, jag traffade 3 ggr :) Jag lyckades ocksa se ett radjur men Tyler (Daves son) hade inte nagon tag sa han kunde inte skuta den men jag ar ganska glad over det for jag tror inte att jag skulle gilla att se radjuret do. Sa jag hade en kul helg, nu ska jag titta pa alla trick or treatare som halsar pa.
Ha det bra
Karin


Kommentarer
Postat av: Anna

Det måste vara en speciell upplevelse att ha jakat nån gång! jag har aldrig gjort det:P



Kan tänka mig att halloween är något större hos dig än här, kom typ bara en och ringde på och ville ha godis här igår:P Jag är nyfiken på hur ni firar halloween där borta!:D

2010-11-01 @ 12:52:30
Postat av: Anonym

Vilka äventyr du får vara med på! Var du inte rädd när de satt på jakt och väntade på att skjuta? Vad var det du körde, ATV?

Sov ni i tält? Många pussar

2010-11-01 @ 16:52:31
Postat av: Anonym

Karin the Deerhunter ;-)

2010-11-01 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0