Hej igen...

Igar var jag pa en ny field trip med Fire and forestry igen, vi akte till tillamook http://www.tillamookforestcenter.org/ och fick lara oss mer om olika aldrar pa skog och hur de ar bra for olika typer av djur och manniskor. Det var inte jatteintressnat men vi passade pa att besoka tillamook ice cream and cheese factory och jag at en STOR glass. Inte bra for figuren men det var iaf gott :D Men precis som resten av resorna med den klassen var bussresan intressant och det roligaste.
I fredags var det dax for stayton highs arliga carrer fair. Det var inte kul och jag larde mig ingenting eftersom jag inte kommer att valja att ga med i varken the navy eller the army och aven om det inte var meningen sa blev hela dagen mer ett satt att locka elever att ga med i armen. Men de delade ut gratis saker sa jag ska val inte klaga...
Ha det bra
Karin

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vilka roliga dagar aenda! Och vad bra du skriver!

Fanns det inga andra yrken representerade? Men du kanske haengde mest daer?

2010-11-08 @ 02:28:37
Postat av: Nancy

Hej Karin,

Välkommen til Amerika! Jag är en vän av din mormor och morfar.Jag bor på Chicago, Illinois. Jag möta din morföräldrar och Fredrik i 2003 på Öland. Your wonderful grandparents were so kind and gracious to my husband, daughter and myself when we visited Sweden. They invited us to the Midsommarsdag Fest in Kleva and introduced us to everyone in attendace. Two years later we returned to Sweden and stayed in Fredrik's sommarstuga. This visit we met Mats och Alice as well. Your family is wonderful! They are also very proud of you for embarking on this year of study in the U.S. It is a great opportunity and one you will look back upon fondly all your life.



May your visit be a rich and rewarding one. Do you have any plans to travel throughout the U.S.? Chicago is an interesting city and we would be happy to share the sightseeing experience with you.

Nancy

2010-11-10 @ 00:42:59
Postat av: Karin

Nancy:

I've heard alot about you from my grandparents and from hat i have heard they are very happy everytime they hear from you! I also appriciate all the kind words about my family! I don't think I have any travel plans of going east :(

Karin



2010-11-11 @ 04:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0