Swim team

I mandags var det forsta traningen med 'swim team', jag kanner att jag valdigt ur form :( men det blir forhoppingsvis battre snart. Vi kommer att vara 16 tjejer och kanske 5 killar i laget. Men nu ar jag helt slut :( I mandags var jag och min vardfamilj i Portland och tittade pa en konsert med trans siberian orkestra, de var jattebra. Pa vagen hem stannade vi och kopte take away glass pa burgerville. Imorgon ska jag ga pa HP premiaren vid midnatt :) men jag kommer att vara trott i skolan efter bade HP och swim team
Ha det bra 
Karin 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kommer Ingrid och Jag att se filmen före dig ;-) Vi skall se den kl 17.30 ikväll dvs 08.30 din torsdagsmorgon. Tyvärr hann vi inte med premiären då Ingrid hade dans.

/Far

2010-11-18 @ 08:18:21
Postat av: Anonym

Googlade på Trans-Siberian Orchestra, det verkar ju vara riktigt häftig musik och show. Påminner lite om Robert Wells musik i mindre format, eller ??? Puss

2010-11-18 @ 22:46:07
Postat av: Kristina

Jag blev nyfiken på the Trans-Siberian Orchestra och googlade. Verkar vara riktigt bra ös i musiken och häftig show. Påminner det lite om Rapsody in Rock??? PuSS

2010-11-18 @ 22:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0