Tennis

Nu har tennis sesongen antligen borjat och jag har hunnit med 4 traningar hitills och hunnit skaffa ordantlig traningsverk i vaderna och i min hoger arm, tydligen rackte det inte att vara lite tranad efter simningen :(. I gar var var forsta langa traning, vi tranade i over tva timmar. Idag tranade vi inte lika lange eftersom vi hade utomhus traning och det haglade och regnade, inte perfect tennis vader da alla bollar blir dyngsura och tennis planen blir till en sim basang :( men alla i laget verkar vara jattesnalla sa hitills ar jag glad att jag bestamde mig for att spela tennis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fram emot att spela dubbel med dig mot Mor&Ingrid.

2011-03-05 @ 19:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0