Hello

Idag har jag spelat en tennis match, jag och min partner vann med 5 games mot 2 :) hela laget spelade jattebra idag och alla utom 1 vann sina matcher. Tyvarr sa har philomath ett litet lag sa jag var tvungen att spela mot ett Stayton lag men det spelar inte sa stor roll eftersom vi vann den matchen :). Igar sa hade jag ett mote med min AFS fadderfamilj och vi at glass. Idag at jag en brownie sa jag kommer deffenitivt ga upp massor i vikt :( men det smakade gott iaf. Skolan gar bra, det har inte hant sa mycket nytt, men det ar bara lite mer en 1 manad kvar tills prom :)
Ha det bra
Karin

Kommentarer
Postat av: Far

Har du fått till serven nu så att man skall känna sig hotad?

1 månad till prom! har du fixat klänning, hårfrisörska, manikyr, pedikyr, make-up, transport, date,....än?

2011-03-31 @ 12:40:22
Postat av: frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-03-31 @ 13:11:27
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545
Postat av: Mor

Ser fram emot en familjefight i tennis! Kul att det går så bra. Spelar du mycket tennis kanske du kan kosta på dig lite glass och en brownie?

Jag blir också nyfiken på hur du förbereder dig inför prom. Är det som på film?

Har du tid och lust får du gärna lägga ut några bilder på bloggen på skolan eller från tennisen.



Många pussar och kramar

2011-04-02 @ 09:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0