Denna vecka....

Denna vecka har varit en helt varnlig vecka utan att nagot speciellt har hant, I Lordagss forra veckan var det dax for den arliga afs desserten och jag traffade manga av de AFS studenterna som bor i narheten och det var en rolig kvall, och AFS lyckades samla ihop 4400 dollar, inte daligt for en kvall. I skolan har det inte hant sa mycket, vi blev klara med MacBeth, sa nu har jag last en hel Shakepeare pjas, inte for att jag forstod sa mycket av handlingen men det maste vara massor av kulturpoang i att ha last shakespeare :P. Jag har ocksa fatt en hel del nya geografikunskaper av mina klasskompisar, blandannat sa ligger Nya Zeeland i Europa, Man pratar tyska i sverige och sa ar det den klassiska komentaren om att jag ar en Sweitzare istallet for svensk. Men jag gissar att det ar svart att halla koll pa alla lander i varlden :)
Igar sa var jag ledig fran bade skolan och tennisen sa jag passade pa att ta en dag for att forsoka bli av men min forkylning och det verkade fungera ganska bra. Jag barnvaktade ocksa litegrann och jag lyckades fa Dylan att krakas over min troja :(
Pa mandag sa ska jag spela min forsta tennismatch :) onska mig lycka till :P
Ha det bra
Karin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! Hoppas inte forkylningen stor! Men du aer ju sa ung. ;-)

Dom har ju sa manga delstater att halla reda pa...

Enda Shakespeare jag har last var som en tecknad serie, tror jag.

2011-03-13 @ 13:43:49
Postat av: Anna

Lycka till på matchen! :P Aa det var väldigt intressanta kunskaper du fick där om geografi måste jag säga :P haha men hur lyckades du få Dylan att kräkas på din tröja? :(

2011-03-13 @ 14:15:37
Postat av: Karin

Haha, Jag matade honom och nar maten tog slut blev han arg och ville borja skrika sa jag borjatde leka med honom och tydligen gillade hans mage inte det sa han spydde pa min troja :(

2011-03-13 @ 18:02:53
Postat av: Anna

Oj det lät inge kul! :(

2011-03-13 @ 18:42:22
Postat av: Far

Du får väl kontra med US geografi och blanda ihop Oregon, Ohio och Oklahoma. Eller varför inte häxjakten i Salem 1692 som var i Massachusetts?

Vi samlar kulturpoäng i Sverige också. Vi har varit på Shakespeares Trettondagsafton på Stadsteatern och i helgen skall vi se Black Swan. Vad gäller tennis så åkte jag på däng av Mor i helgen. Ser fram emot att få spöa dig på centercourten.

/Far

Ps beware IPAD2 is coming to a location close to you

2011-03-15 @ 08:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0