Hej igen!

Nu var det lange sedan jag skrev pa bloggen. Jag kom nyss hem fran en simtavling och Staytons tjejer van stort over alla andra lag (jag lyckades inte samla nagra poang sa det va inte min fortjanst). Men jag lyckades iaf sla personbasta i 50 yard frisim sa jag ar nojd :) Emma, Jessie, Krysta och Julie lyckades med att radera ut skolrekordet i 4x100 m frisim jag ar jatteglad for deras skull. Efter at sa tankte vi aka till Red Robin for att ata middag men det var minst en timmes vantan innan vi kunde fa nagot bord sa vi akte istallet till Appelbee's och dar sa det att det skulle vara ca 10 min vantan innan vi kunde fa ett bord, efter 45 minuter lamnade vi och bestamde oss for att ata pa hometown buffe. Nar det antligen var dax att ata var alla totalt utsvultan eftersom ingen hade atit nagot sen tavlingen. Jag tror att det var de godaste och samsta pomes frites jag har atit nagonsin :P

Under jullavet gjorde ajg inte sa mycket jag simmade, simmade, simmade och sov. Vi hade traning 2 timmar varje dag och Coach bestamde sig for att vara lite elak och tvinga oss att simma jattemycket och fort :( Pa julafton var vi hemma hos Daves familj det var trevligt och alla var jattesnalla :D. Igar pratade jag med Ebba och imorgon ska jag prata med mamma och pappa :D :D
Ha det bra
Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du har skrivit igen! låter som att jag kommer känna mig jätte klen när vi träffas igen efter allt ditt simmande:P

2011-01-09 @ 11:01:54
Postat av: Fredrik

Vi har saknat dig! Gott nytt ar! Simning och all motion gor att man funkar baettre till vardags, tycker i alla fall jag. Forstod att Olle skulle en svaeng till USA.

2011-01-11 @ 03:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0