Repetition

Now i will sound like a 80 year old lady and all I do is talk about the weather. But i am SICK of rain. We have now had a total of 2 days of sunshine during April and they were last friday and saturday and according to coach have we had 3 outdose tennis practises this season (we have been playing for 2 months). Today in school i was and some other people in 3D design and we started talking about national anthems and another girl asked me if we had the same national anthem in sweden as in the US, just in a diffrent language, she had apparantly not grasped the idea of the national anthem was that each nation have their own national anthem.
Tomorrow is wednesdag and i really hope it wont rain, I WANT SUN NOW !!!!
Ha det bra
Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha snacka om att tro att usa är världens centrum! :P kanske inte är så konstigt eftersom det är så i alla filmer men när man tror att alla har typ samma nationalsång så har det gått lite långt! :P

2011-04-27 @ 18:42:27
Postat av: Karin

Haha, jag vet det ar sa sjukt manga som into vet nagonting om varlden, into for att jag vet sa mycket om USA men jag vet iallafall att det ar ett land :p

P.s nar passar det bast for dig att charts?

2011-04-28 @ 02:32:02
Postat av: Karin

Wops, jag menade chatta inte charts :P

2011-04-28 @ 03:48:52
Postat av: Anna

Haha jaa precis :P haha det passar nog bäst på söndag tror jag men det spelar inte så stor roll, när passar det bäst för dig? :D

2011-04-28 @ 22:17:06
Postat av: Anna

Haha jaa precis :P haha det passar nog bäst på söndag tror jag, men det spelar egentligen inte så stor roll, när passar det bäst för dig? :D

2011-04-28 @ 22:18:35
Postat av: morfar

Hej! Har slarvat med att lasa Din blogg. Forstar att Du ar trott pa regn. Nancy klagade ocksa. Men som Du val hort hemifran sa har vi haft mycket sol. Tyvarr har natterna varit kalla sa vaxtligheten trivs inte. Har dock vattnat jordgubbarna.De ser lovande ut.Kan nu ocksa anvanda Skype da jag fatt overta Fredrikas gamla Apple Lap Top.Du ar inkopplad pa den.Ska vi prova mand el tisd? Maila lamplig tid om Du vill. Du ska veta att dom ar radda att mota Dej i tennis. Halsn.

2011-05-08 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0