Hej!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen senast, men det har inte hant sa mycket nytt. Samma rutin, skola, tennis, laxor, sova :P eller om jag ska vara arlig, inte sa mycket laxor. Idag var det dax for yttligare en tennismatch, som varnigt fick jag spela sist och mot andra fran stayton, dock vann vi :) (8-4). matchen bojade inte forens 7.15 men jag var tvungen att vara vid planen redan klockan 2.45 sa jag fick mycket traning i att undvika att bli uttrakad. Igar
 sa spelade jag en annan match, min forsta med riktiga set tillsammans med Barbra Ball (passande namn for en tennisspelare :P), aven denna match var mot stayton men vi vann med (6-4)(7-5) i bast av 3 set. Denna match tog nastan tva timmar att spela eftersom vi var valdigt jamna men det var kul att spela "pa riktigt".

Ha det bra
Karin 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det verkar ju gå riktigt för dig på tennisen!:D du som brukar säga att du inte har nån bollkänsla :P

2011-04-09 @ 17:09:00
Postat av: Karin

Haha, det ar sant att jag inte har nagon bollkansla men om man spelar mer en en timme om dagen 5 dagar i veckan sa vore det konstigt om man inte blir battre, dock sa blir alla andra battre i ett snabbare tempo an mig :(

2011-04-09 @ 23:31:53
Postat av: Anna

Haha ojsan det var mycket!:P aa då vore det i och för sig lite konstigt:P



Vi hade vår studentskiva i onsdags vi, om du vill veta vad som händer här :P det var as roligt!:D

2011-04-10 @ 17:09:31
Postat av: Karin

Hej!

jag vill veta mer om hur er skiva va, vad hande, var va ni osv :)

2011-04-10 @ 17:39:17
Postat av: Anna

Vi var på nattklubben Pure och först var det middag sen var det eftersläpp vid 10, dvs inbjudna gäster kom :D under middagen höll folk tal och det var jätte trevligt :D

2011-04-10 @ 17:43:42
Postat av: Anna

Du kan gå inte på www.skolfest.se och se mingelbilder från festen om du vill under fliken bildgalleri :P

2011-04-10 @ 17:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0