21 april

Idag borjade bra, vaknade, at frukost gick till skolan. Skulle spelat tennis efter skolan och jag sag fram emot det eftersom det var forsta gangen pa lange som jag spelar match eftersom det varnligtvis bara ar varsity som spelar match men sa manga var borta idag att jag skulle fa chansen att spela och de hade ocksa ett par junior varsity spelare som jag kunde fa mota:). Sa mitt under 6 lektionen av 7 sa fick jag och resten av laget lamna for att bege oss mot Molalla for att mota deras lag. Sa vi begav oss av mot Molalla men halvags dit sa borjade det regna eller som man sager i Oregon the banned R*** word. Sa vi kom till Molalla efter ung en timme och far reda pa att matchen ar installd och sa beger vi oss hem igen for ytlligare en timme i skolbuss Jippie :(. Men imorgon ska vi forsoka igen och forhoppningsvis blir det inte bara en lang bussresa utan en bussresa och lite tennis.

Igar (20de) sa hade jag en playschool lektion, playschool ar en kurs i hur man blir en dagislarare och tre dagar i veckan driver skolan ett dagis for 20 st 2-5 aringar som vi far ta hand om for en lektion. Det ar roligt men en konstig lektion, iaf igar sa var det en kille (Mason) som rakade kissa pa sig, tyvarr sa hade han glomt att ta med sig ett ombyte denna dag sa Ms. Krieger ringde hans mamma sa att hon kunde komma med klader till honom men medan vi vantade pa henne sa gick brandlarmet sa vi var tvugna att ta med oss alla barnen ut, leka konstiga lekar med dem medan vi vantade pa att fa komma in igen och medan detta pagick sa stod Mason utonhus i det ganska kalla vadret i genomblota byxor, jag tyckte synd om honom. Men vi fick iaf ga tillbaka in efter 20 min

Ha det bra
Karin

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej! Det var sjutton vad det regnar hos er! Maste vara svart att halla pa med uteidrott daer.

Vi har firat Ingrid idag haer pa Oeland. Vi aer ju litet efter alla andra haer... Riktigt varmt, soligt och skont framfor Boden, och vi kaekade kladdkaka med vispgraedde. Din morfar ville absolut att vi tog med graedden tillbaka.

Ja, det kanske later mysigt sa du blir avunds- eller hemsjuk, men det enda de gor aer att slipa stenplattor: Om det var 8 gjorda av 200. Vore du haer skulle det vara 10 gjorda. :-)

Glad Pask pa dig min allra baesta Karin!

2011-04-23 @ 02:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0