Ja Ha :P

Igar var en jattebra dag :) Inte for att nogot speciellt hande utan for att allt flot pa som jag ville :)
Idag var ocksa en bra dag, men inte lika bra dock fick jag tillbaka min forsta mugg som jag gjorde i keramiken och min larare tyckte att den var fin, jag haller inte med henne men det ar hon som satter betyg sa jag ar nojd. I kall ska jag tydligen trana Power puff football, Jag har ingen aning om vad det ar men jag skrev upp mig pa en lista och det blir en intressant upplevelse.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

så bra att du verkar ha det bra där borta:) jag är säker på att muggen blev jättefin:P

2010-09-23 @ 18:31:31
Postat av: Micke P

Kollade några YouTube klipp och det verkade vara en tjej variant av American Fotball. Alltså inte Soccer. Så se upp så du inte får för många blåmärken eller bryter dig.



Powder puff football is essentially a version of traditional American football in which there is less contact and more emphasis on offense. Powder puff football is a fun game that incorporates many of the rules of its more violent counterpart.



2010-09-23 @ 21:13:24
Postat av: Anna

Vilken tur att det är mindre kroppskontakt än på amerikansk fotboll!:P Annars skulle man ju bara bli lite mos liksom:P BTW ska jag ut för första gången idag!:D ska bli as kul men också lite läskigt för jag vet inte rktigt vad Ann-Sofie och Sophia har plannerat:P

2010-09-24 @ 15:45:58
Postat av: Kristina

Hej, hej!

Härligt att höra att du verkar ha det så bra! Hörde att Patty snart fyller år. När? Jag blir så nyfiken på vad som hände "igår". Många pussar!

2010-09-25 @ 17:13:09
Postat av: Anonym

Hej, hej!

Härligt att höra att du verkar ha det så bra! Hörde att Patty snart fyller år. När? Jag blir så nyfiken på vad som hände "igår". Många pussar!

2010-09-25 @ 17:13:34
Postat av: Karin

Allt ar jattebra har borta och det blir battre nastan varje dag utom mandager for da maste jag nastan borja om med att skaffa kompisar igen efter helgen :P men i ovrigt trivs jag jattebra, min familj ar helt fantastisk :)Haha jo men det var faktiskt mer kroppskontakt en jag trodde (tva tjejer minst stukade fingrarna och en tjej fick sin troja sondersliten av motstandarna) men jag var reserv for reserverna eller nagot likande men det var jattekul och mitt lag vann tuneringen :DD

Jag hoppas verkligen att Ann-sofie och Sophia hittar pa nagot kul :)

Patty fyller ar den 12 oktober. Inget speciellt hande eller jag var modig nog och fraga dem jag sitter med under lunchen o jag kunde ga med dem till homecomming vilket innebar att jag slipper ga helt ensam :)

2010-09-26 @ 05:50:19
Postat av: Kristina

Bra att du frågade!

Vad innebär homecomming? Gissar att det är en fest eller något liknande. Vad ska du ha på dig? Kanske Patty kan hjälpa dig?

Puss

2010-10-01 @ 19:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0