Hemma igen efter en dag i skolan

Nu ar jag hemma igen fran en dag i skolan. Eftersom denna vecka ar "spirit week" spelade de hog musik i cafeterian och de "coola" dansade till den. Det var ocksa pyamasdag idag sa det var fritt fram att ha pyamas pa sig hela dagen. Jag hoppade over detta Imorgon ar det 70-tals tema men jag har inte med mig nagra klader som passar det temat sa jag far hoppa over det ocksa:( Under fire and forestry lektionen bestamde sig nagra for att det var intressant att kolla hur bra min engelska var nar det gallde slanguttryck. Det resulterade i manga pinsamma frogor och valdigt roda kinder fran min sida :P   

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ville du inte ha pyjamas hela dagen! Vad har haent?



Hittade att det gavs ut en svensk tidning i Oregon for laenge sedan, 1920: Oregon-Posten, red. F. W. Lönegren /Loenegren/. Ja, om du behover nat aemne att skriva om.

2010-09-28 @ 23:31:14
Postat av: Maggan

Hej Karin,



Det är så kul att läsa om hur du har det. Vi kommer sakna dig oerhört mycket i helgen på Stefans bröllop. Vi pratar om dig hela tiden.



Stor kram

2010-09-29 @ 12:40:00
Postat av: lovisa

Hur länge ska du vara i usa+:)

2010-09-29 @ 13:15:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad roligt det låter med spirit week!:D synd att vi inte har det här i Sverige! Ha ha oj då förhör i engelska slanguttryck låter inte lätt, förstår att det kan bli lite pinsamt:P

2010-09-29 @ 15:51:55
Postat av: Karin

Ja det ar faktiskt lite synd att vi inte har det, det ar kul att se alla som verkligen bryr sig och hur de valjer att kla sig :)Borde infora det i sverige ocksa

2010-09-30 @ 00:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0