Helg

Jag kom ganska nyss hem fran en camping med min vardfamilj, dock bara 20 minuter bort :P Men i lordags akte jag tillbaka till stayton for att spela poder puff football :D det var jattekul men jag fick inte spela sa mycket men det ar inte sa konstigt med tanke pa att jag inte kan reglerna eller ar sarskillt atletisk men det var kul. Dock var det for varmt for att trana (det var 85 F och stekande sol). Sa istallet for att trana football spelade jag nintendo wii :). Under matchen var tranaren ganska daliga pa att kommunisera och sa sa saknades det flaggbalten till alla sa man var tvungen att vara valdigt pa for att fa spela (vilket jag inte ar) men jag fick spela lit iaf.

 Efter matchen foljde jag med nagra av de andra tjejerna till taco bell i Salem. Det var roligt :) sen akte vi hem och Dave hamtade mig sen akte vi tillbaka till campingen :)

 Ha det bra

Karin

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hej!

Vilken merit att ha spelat "vad det nu var". Kul att du hängde med ut och åt. Verkar intressant med campingen??? Vi har fått ett gulligt brev från Patty som vi förstås ska svara på. Många pussar!!!

2010-09-27 @ 22:20:01
Postat av: Ylva Östergren

Tycker mycket om det du skrev! Underhållande att se en del bra saker och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-09-28 @ 12:28:11
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0