Field trip :)

Idag har jag varit pa field trip med fire and forestry klassen. Vi akte (skol)buss i 3 timmar for att komma fram till ett stalle dar de visade hur man hugger ned trad pa ett sakert satt. Vi var dar i knappt 2 timmar innan vi satte oss pa bussen for att aka hem igen. Dock var bussresan inte sa farlig det var faktiskt ganska kul men jag vet inte om det var vart det att sitta pa en buss i 6 timmar for att titta pa (svenska) maskiner som jag vet att jag anda aldrig kommer vilja arbeta med men nu har jag iaf varit pa min forsta field trip :)
Ha det bra allihopa

Kommentarer
Postat av: Anna

Lite roligt att det var svenska maskiner ni åkte buss i 6 timmar för att se!:P kanske inte det man vänta sig att man ska ha som sevärdhet där borta:P fast det låter i och för sig bättre att vara på en sån field trip än att ha lektioner:P

2010-09-17 @ 16:39:05
Postat av: Karin

Jo men bussresan var kul... och som du sa battre an lektioner :)

2010-09-18 @ 01:24:09
Postat av: Anna

Vilken tur!:D

2010-09-18 @ 16:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0