Back to my new home in Oregon

Jag kom nyss hem fran en mycket lyckad camping tillsammans men min vardmamma, vardpappa, en vardsyster och min vardsysterdotter. Vi var i the redwoods i norra Kalifornien. Traden dar var gigantiska. Bilder kanske kommer senare :P Dock var sjalva campingdelen inte alls vad jag ar van vid, vi hade tillgang till rinnande vatten :P. Bara et par meter ifran varat lagen fanns det ocksa en 'river' jag tror att det ska oversattas till flod men jag ar inte saker, iaf i floden var vattnet kristallklart s jag och Bella passade pa att bada lite :D

I ovrigt sa har jag annars gatt i skolan sen sist jag skrev, det gar mycket battre nu och an sa lange tror jag inte att jag ligger efter med laxorna

Ha det bra
Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad rolig campingturen låter!:D jaa vi måste få se lite bilder sen!:P och jag är nyfiken på vilka i skolan du brukar vara med och hur en vanlig skoldag ser ut där borta i väst:D

2010-09-07 @ 17:09:28
Postat av: Anna

Vad rolig campingturen låter!:D jaa vi måste få se lite bilder sen!:P och jag är nyfiken på vilka i skolan du brukar vara med och hur en vanlig skoldag ser ut där borta i väst:D

2010-09-07 @ 17:10:13
Postat av: Micke P

Håller med Anna, vi ser fram emot ett inträngande inlägg typ "A ordinary day at school".



Hur går det dataprojectet hemma hos familjen Sherman? Kan inte du får igång den, du som är sådan hacker ;-)

2010-09-09 @ 07:46:35
URL: http://persson-asenius.blogspot.com/
Postat av: Ingrid!

Jag tog av min tandställning idag!!!

Saknar dej! :D

2010-09-10 @ 22:41:37
Postat av: Karin

Jag gjorde som du ville anna, hoppas du har det bra dar hamma och att lararna inte ar for elaka, Ingrid sakanr dig med <3 favvosyster

2010-09-11 @ 01:49:05
Postat av: Anna

Jaa vad roligt att du har skrivit om en vanlig dag!!:D jaa då jag har det bra, är bara typ två veckor kvar innan jag fyller år nu! :P men för några dagar sedan trodde jag att Sophia var du när jag kom till skolan:P haha jag var i och för sig ganska trött men nånstans har jag nog inte riktigt vant mig vid att du inte ät kvar i Sverige:P

2010-09-11 @ 21:14:09
Postat av: Karin

Haha det kanske tar ett tag att vanja sig vid den tanken :P men varfor verkar folk tycka att jag och sophia ar lika varandra?

2010-09-11 @ 22:58:11
Postat av: Anna

Haha har ingen aning faktiskt:P Har aldrig tyckt det förut:P

2010-09-11 @ 23:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0