September 30th

Idag har jag varit pa ytligare en field trip med Ms LaMarche. Hon ar den minst bra lararen jag nagonsin har haft och de som har haft antingen Ann-Marie i engelska eller Casper vet att det kravs ganska mycket for att fa den titeln. Dock ar hennes resor mycket underhollande och jag lar mig mycket om amerikanska traditioner, idag bestamde hon sig for att det var passande med ett 20 minutersstop pa McDonalds. Tyverr kunde inte skolbussen kora in i drive Trugh mn det var ganska kul anda. Meningen med feild tripen var att vi skulle aka till ett satlle dar de foder upp fisk for att slappa ut i floder och dammar sa att fiskare far nagot att fiska upp. Det var faktiskt ganska intressant att se. I ovrigt har det varit en ganska bra dag
Ha det bra
Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha jaa den titeln är extremt svår att få, grattis till Ms LaMarche säger jag:P Att skolbussen stannade på mcdonalds bekräftar verkligen alla fördomar man har om usa och snabbmat!:P

2010-10-01 @ 15:59:03
Postat av: Karin

Kom hit sa kan du fa nastan alla dina fordommar bekraftade inklusive dem om att amerikanare ar dumma :P dock finns det nagra smarta amerikanare men har bara traffat en eller tva hitills och jag har varit har i snart tva manader

2010-10-01 @ 23:24:24
Postat av: Anna

Ha ha oj då är det värre än jag trodde, trodde det i alla fall fanns ett minimum på fem smarta amerikanare!:P

2010-10-02 @ 23:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0