Homecoming day

Igar var det antligen dax for homecoming dansen :) Dock var det inte bara en dans det kravdes tydligen massa forberedelser sa Jonana hamtade upp mig vid halv 11 sen akte vi tillsammans till Kirstens hus dar vi traffatde ett pa andra tjejer och fixade har och smink. Efter det akte vi vidare till Joana for att byta om, jag farstar inte riktigt varfor vi inte kunde byta om hemma hos Kirsten men sa funkade det tydligen inte. Efter detta akte vi till Salem och at hamburgare och drack milkshake pa Red Robin, det var faktiskt goda hamburgare. Nar vi atit klart gick vi till gallerian och gick runt lite dar. Sen akte vi till dansen. Sjalva dansen tyckte jag inte var sa himla kul, dels var jag for feg for att vaga dansa men nagon och dels ar jag inte sa fortjust i att dansa. Kvallen avslutades med en STOR brasa hemma hos Masy, Det kanndes ganska konstigt att sta vid en eld i kladd en kort klanning men det var trevligt :) Sen akte jag hem och sov. And that was my home coming day
Ha det bra
Karin


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en väldigt händelserik och rolig dag!:P

2010-10-03 @ 22:14:07
Postat av: Micke P

Fattar inte riktigt vad det är man firar? Homecoming från vad då? Har det något med skolan att göra? Vet att dansa inte är din grej, men att elda gillar du ju.

2010-10-03 @ 23:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0