Gjorde en kort liten film...

For ett par dagar sedan provade jag att vara med pa Foothills baptist church youthgroup och vi skulle gora en liten kortfilm och tavla om vem som kunde fa flast traffar pa youtube. Vi fick ocksa ett par teman som skulle vara med i filmen, vara var, Person: Cinderella, Stalle: Pig N Pankace och Citat: there's a snake in my boot.
http://www.youtube.com/watch?v=KLrOMMNaB7w
Det har var vart bidrag i denna tavling, fortjanar inte direkt en oscar eller ens att bli tittad pa men jag hade kul nar vi gjorde den :P
Sa titta om ni vill
Ha det bra
Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att ni gjorde en film!:P gillar delen där du skriker på svenska bäst!:P

2010-10-09 @ 14:39:15
Postat av: morfar

Maste borja med att gratulera pa namnsdagen! Ni ar sa manga som heter Ingrid sa det ar svart att halla reda på alla. Grattis också till den stora rollen i Er lilla film. Ingick det i manus att Du skulle tala svenska? Roligt att Du är så flitig med bloggen. Vi far ju folja Dina upplevelser nastan dag for dag. Har ar s k brittsommar några da´r. Jag tror det heter Indian Summer på engelska. Henrik ligger pa lasarettet. Det forefaller ratt illa med honom. Sjalv har jag ont i min fot men forsoker jobba i tradgarden sa mycket det bara gar.

Kara halsningar fran mormor o morfar.

2010-10-09 @ 18:48:49
Postat av: Axel

Hahaha.

"Jag vill få ormen i skon och jag vill ha den nu. NU!" "Eeeeh...what?"

"Jag vill ha en orm i en sko."

"kvidande"



Så oerhört bra. Jag nominerar dig direkt till både en och tre Oscar.

2010-10-10 @ 20:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0