Simtavling !

Kom nyss hem fran min forsta simtavling pa minst 4 ar. Det gick helt ok, jag simmade 50m frisim pa 40.18 sekunder vilket inte ar jattesnabbt men jag ar ganska nojd men jag kanner att jag kunde ha simat lite snabbare och kanske kommit under 40 sec men jag ar nojd. I lagkappen 4x100m medley lyckades staytons B-lag som jag simmade i bli disqualificerade men vi har manga tavligar kvar. Jag simade ocksa 100m brostsim och det gick bra, jag van mitt heat men jag simmade i det klart langsamaste heatet :P
 efter tavlingen var avslutad foljde jag med nagra fran teamet till A&W och at hamburgare :D
Ha det bra
Karin

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Good on you" as the Aussies say!

2010-12-13 @ 08:15:12
Postat av: Fredrik

Suveraent bra, Karin!

Vad aer A&W?

2010-12-14 @ 00:53:42
Postat av: morfar

Grattis! Det verkar som att Du ar pa gang igen med simmet. Tankte koka knack i dag. Kara halsningar fran Oland.

2010-12-14 @ 09:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0