Hos vardfamiljen

Halloj igen
Nu har jag kommit fram till min vardfamilj. De ar jattesnalla och tycker inte om snabbmat sa maten jag far ar jattenyttig (typ sallad, grillad kyckling)

Igar va jag inne i Salem och shoppade med Patty och Daves barnbarn det var valdigt kul aven om de har ganska mycket mer energi an mig eller iaf Isabella (den alsta som ar 14 ar).

I morse var inte Patty hemma nar jag vaknade och jag fick reda pa att hon var pa sjukhuset och hjalpte Daves alsta sons fru att foda sa nu har jag 3 vardsyskonbarn :D :D. Lanktar tills jag far traffa honom men pa de bilder jag har sett ar jan jattesot :D

Ha det bra
Karin

Kommentarer
Postat av: Micke P

Bra att det finns Fjortisar i US också, då vänjer du dig inte av med att hantera energiknippet Ingrid.

2010-08-18 @ 07:33:02
URL: http://persson-asenius.blogspot.com/
Postat av: Ingrid

Haha, pappa du ska inte säga nått du ligger ju och sover i soffan så jag tror nog bara att du e avundsjuk :P

Saknar dej sjuktmycket! Men du verkar ju ha super där borta!! Idag börja jag skolan och fick mitt nya schema och jag hade inte en enda sovmorron:( Hur ska jag KLARA mej??? Hoppas att du får det fortsatt bra och att du får träffa den lilla bebisen :D

//Ingrid Din Alldeles egna syster!!! <3 hehe jag vet att du inte gillar hjärtan men det gör jag så här får du <3<3<3<3<3

2010-08-18 @ 19:54:08
Postat av: Anonym

Ingrid snalla bli inte en fjortis <3 Miss u

2010-08-19 @ 00:32:47
Postat av: Ingrid

Haha, ofc! :P

2010-08-19 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0