En ganska vanlig dag

Nu har det varit ett par ganska lugna dagar i rad. Inte for att jag klagar, det har varit ratt skont att inte ha hela dagarna fulla och for forsta gangen pa tva veckor inte ha hela dagarna fullpropade med saker som ska fixas. Men lite har jag anda hunnit med, jag har varit pa lunch med min "backup" mamma som jag tydligen ska ta kontakt med om det ar nagot som inte fungerar. Vi var och at mexikansk mat, det var helt ok men inte jattegott. Jag har varit inne i Salem och shoppat :D. jag har varit hos Tyler och Cristal och halsat pa deras nyfodda son. Han ar jattegullig.

Snart ska jag folja med Patty nar hon ska gora en presentation om hur de hade det i Haiti. Imorgon ar det dax for en "pot luck" med afs pa en alpacka farm :P 

ha det bra
Karin   


Kommentarer
Postat av: Anna

Dina daglig rutiner verkar inte alls så tokiga måste jag säga!:P

2010-08-28 @ 12:21:24
Postat av: Fredrik

Vad shoppar man i Salem?

2010-08-29 @ 02:05:14
Postat av: Kristina

Hej!

Det är verkligen roligt att läsa din blogg.

Enligt Ingrid tycker mormor och morfar det också :-)

Puss!

2010-08-29 @ 10:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0