Avskeds/18-års middag!

Hejsan!

I går var det min näst sista kväll innan min avfärd och då hade jag en liten avskedsmiddag för några av mina närmsta vänner. Det blev en kväll med många skratt lite lekar och massa mat. Men det bästa var det fantastiska sällskapet. Förhoppningsvis var det inte bara jag som hade kul :D. 
Ann-Sofie och FridaAnna, Sanna och Sophia
Idag är också den sista dagen för mig att packa, något som inte går jättebra :( men det löser sig. Nu ska jag bege mig till frisören för klippa av ett par centimeter av håret så jag slipper göra det så for jag kommer fram till USA.

Jag ska också passa på att tacka alla som har önskat mig lycka till eller/och trevlig resa, jag uppskattar det verkligen även om jag inte är mästare på att tacka :) 

Ha det bra 
Karin


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0