Antligen ett schema infor nasta ar!!

Idag har jag varit hos min "guidience counceler" och satt ihop mitt schema for nasta ar. Jag kommer att lasa matte, engelska, nagon konstig ekonomi grej, idrottsmedicin, keramik, 3D-bild, WW2 och forintelsen, american goverment,  nagot om vaxthuseffekten och naturressurser och sakert nagot annat som jag har glomt.

Igar var jag och Patty och vandrade i silver falls vi gick drygt 9 km i bergen och tittade pa vattenfall, det var faktiskt valdigt vackert. Jag har ocksa varit langt ute i ingenstans pa en harvestparty med massa hippisar men det var roligt och en intressant upplevelse. Jag har ocksa akt med min vardpappa bk pa hanns motorcyckel in till salem :D

Jag har ocksa hunnit med att traffa Patty och Daves nya lilla barnbarn, han ar jattegullig. 

Ha det bra
Karin 

Kommentarer
Postat av: Micke P

Du verkar ha valt kul kurser, 3D-bild och miljö ligger i tiden. Dock ingen Fysik, Kemi? WW2 har du ju precis läst, fast kan ju var kul att läsa det ur en annan vinkel. Du har inte lyckats få igång kameran så vi kan få se lite bilder?

2010-08-24 @ 08:03:23
URL: http://persson-asenius.blogspot.com/
Postat av: Kristina

Hej !Låter spännande med dina kurser. Förstår att du måste haft svårt att välja med tanke på spridningen av ämnen. Har du sökt till någon klubb, typ skidåkning? Måste ha varit en häftig upplevelse med bergsturen och vattenfallen. Är det något Patty brukar göra?

Vi hade kunnat köpa sparkdräkten i blåvitt :-)Kanske hade du på känn att det det skulle bli en kille?

Hippisarna är det familjens släktingar? Vad gör man på en Harvestfest? Puss

2010-08-24 @ 20:13:29
Postat av: Anna

Det låter som du har ett roligt skolår framför dig!:D Har du anmält dig till några "idrottsklubbar" än då? du måste ju få användning av din vackra badmössa!:P själv börjar jag i skolan om mindre än 12 timmar och jag har typ panik!!

2010-08-24 @ 22:06:37
Postat av: Karin

Pappa: Det fanns bara nyborjar kurser av dem sa jag fick inte valja det och sa kanske du ska tanka pa hur du formulerar dig. Det ar val jag som skavalja vad jag ska lasa inte du? och jag kan inte lagga upp bilder fran bibliotekets dator och deras dator ar trasig



Mamma: Pa en harvestparty ater man allderles for mcket mat och dricker for mycket alkohol (jag drack inte nagon alkohol), hippisarna var kompisar till Tricia och deras slaktingar. Klubbarna soker man till nar skolan har startat och det ar inte sakert att det blir en skidklubb. Ja patty brukar vandra dar och det var helt sjukt vackert dar, fallen var gigantiska, traden var gigantiska och stigarna var jattefina.



Anna: jag har inte anmalt mig an men jag ska ga med nar det blir simmsesong(under vintern). Haha sjalv borjar man inte foranns pa mandag och da ar det forst en intruduktionsdag sen borjar skolan pa riktigt pa tisdag och slappna av, du kommer att klara det jattebra :P skolan ar inte sa farlig sen ar det ju helg om bara ett par dar igen :P

2010-08-26 @ 00:10:43
Postat av: Anna

Jaa okej vilken tur:D gud vad slappt du har det alltså, jag blir as avundsjuk! Vi har redan våra första prov inplanerade och det första är om mindre än två veckor! men aa jag får tänka positivt och hoppas att du har rätt:P



Hoppas det kommer gå bra för dig på den första skoldagen och att du blir väldigt uppmärksammad!:P

2010-08-26 @ 19:17:43
Postat av: Anna

Jaa okej vilken tur:D gud vad slappt du har det alltså, jag blir as avundsjuk! Vi har redan våra första prov inplanerade och det första är om mindre än två veckor! men aa jag får tänka positivt och hoppas att du har rätt:P



Hoppas det kommer gå bra för dig på den första skoldagen och att du blir väldigt uppmärksammad!:P

2010-08-26 @ 19:23:06
Postat av: Anna

Jaa okej vilken tur:D gud vad slappt du har det alltså, jag blir as avundsjuk! Vi har redan våra första prov inplanerade och det första är om mindre än två veckor! men aa jag får tänka positivt och hoppas att du har rätt:P



Hoppas det kommer gå bra för dig på den första skoldagen och att du blir väldigt uppmärksammad!:P

2010-08-26 @ 19:24:18
Postat av: Anna

Jaa okej vilken tur:D gud vad slappt du har det alltså, jag blir as avundsjuk! Vi har redan våra första prov inplanerade och det första är om mindre än två veckor! men aa jag får tänka positivt och hoppas att du har rätt:P



Hoppas det kommer gå bra för dig på den första skoldagen och att du blir väldigt uppmärksammad!:P

2010-08-26 @ 19:25:20
Postat av: Anna

Oj råkade bomba dig lite, det blev nåt fel på min dator!:P

2010-08-26 @ 19:26:58
Postat av: Karin

Haha jo lite val manga kommentarer :P Redan prov inplanerade:( jag ar inte avundsjuk pa nagot satt :P

Jo jag hoppas ocksa att det blir bra. Lycka till med proven

2010-08-27 @ 21:58:23
Postat av: Anna

Nee förstår det alltså:P Man tackar, man tackar:P

2010-08-28 @ 12:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0